20. juni 2015

Challenge day 20: En artist du liker

For de som har lest på bloggen min tidligere, kommer det vel ikke som noen overraskelse at artisten jeg velger denne dagen så klart er


Bildet er forresten noe jeg satte sammen selv i photoshop. 

Litt vanskelig å sette fingeren på hvorfor jeg liker henne, for alle sangene hennes er ikke nødvendigvis så bra. Mange av dem finner jeg fengende, mens andre skjønner jeg ikke meningen med, rett og slett. 

Men jeg liker veldig godt stilen hennes, måten musikkvideoene hennes er laget på og alle små detaljene. Er bare veldig fascinert av henne. 

Her er noen favoritter (som det forresten ikke er lenge siden jeg delte...)







Og til slutt bare en behind the scenes- video av meg selv, fra re-maken av I am not a robot - som jeg enda ikke er ferdig med... (ikke så mye vits å se noe særlig før rundt ca 2 minutter ut i videoen).


1 kommentar:

  1. Synes også ho har en del fenganes sanga og kule musikkvideoa ^^ Likte også bildet du hadde satt sammen. :)

    SvarSlett