17. juni 2015

Challenge day 19: Drømmeferie

Hmm... Litt vanskelig å si hva min drømmeferie er egentlig. Har så mange steder jeg vil til, uten å likevel vite en helt eksakt plass, eller vite hva jeg vil se og gjøre. Vet ikke hvilke plass som kommer først på prioriteringene, siden jeg vet omtrent like lite om alle plassene... Har ikke vært noe jeg har prioritert å google om heller enda, fordi det å reise langt er uaktuelt uansett med dårlig råd og ting å gjøre hjemme.



Så hvis det er noe jeg kan si, så er det rett og slett det at hvis jeg skal reise så må det være med godt selskap. Akkurat nå from the top of my head er drømmen å kunne ta en ordentlig eksotisk ferietur sammen med Patrik, og oppleve og se nye ting hver dag. Hadde vært utrolig koselig!



Den andre personen jeg og gjerne kunne tenke meg å reise med er Viveka! Hadde vært kjempemoro, tror jeg!


1 kommentar:

  1. Skjønne ka du mene med at det e vanskelig å velge plassa reise siden mange steda friste *_*
    Vil også reise med dæ,,hadde vært koselig og gøy :D

    SvarSlett