1. des. 2014

Kalendergave 1. Desember

God 1. Desember!



Desember er en koselig måned, og siden jeg ikke har noen gode ord for det selv så tror jeg at jeg bare siterer Viveka på denne...

"Måneden for hvit, fortryllende snø, innesitting med filmtitting og kakao, aking og leking i snøen, julegavehandling, glitter, juletre på torget, votter og skjerf, frostrøyk, god mat, godterier og mye mer. Kalendergaver ikke minst.."


Jeg har jo faktisk vært så heldig i år at jeg har fått kalendergaver. Er noen år siden jeg fikk det sist, men man blir da aldri for gammel for sånt! Denne gangen fikk jeg hos Viveka, og er ikke bare godterier i pakkene denne gangen, slik som jeg er vandt til :)

Har nå åpnet min første kalendergave i år, og kommer kanskje til å legge ut et slikt innlegg for  hver gave.

Inni var det en slags håndkrem: Pear and pink magnolia Ultra-moisturising hand therapy og 3 biter med melkepletter - NAM :)

Takk, Viveka! :D


Update: 

Fikk plutselig en kalendergave hos mamma også nå, en sånn ferdigkalender som er kjøpt på butikk.



Er vel bare neglelakker i den, så vidt jeg har forstått, men det liker jeg! ^^

Takk, mamma! :D

5 kommentarer:

  1. Koseliiiig :D Bare hyggelig ^^
    Blir like spennanes for mæ å følge med på ka du får siden æ ikke huske alle tingan eller rekkefølga, haha xD

    SvarSlett
  2. Forsøke igjen å få skrevet noe om den kalendern du fikk hos mora di, bloggen din likte tydeligvis ikke den delen av kommentaren min.. xD haha..
    Men uansett. Synes det så ut som en fin kalender æ :D Ble nysgjerrig på kor den va kjøpt og ka den kosta..? :p Du får jo 3 kalendera no du egentlig xD Æ har bare 1, haha..
    Også synes æ det høres kjekt ut å få omså bare neglelakka, selv om det e litt kjedelig også, e det liksom fint å ha masse forskjellige farga og sånt ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er kjøpt på Life. Husker ikke helt nå om det er en stor kjede, om den finnes overalt i landet eller ikke... Den kosta 250,- . De hadde to forskjellige der, denne og en annen fra depend, men den fra depend hadde bare en neglelakk og resten var neglfil og litt sånn forskjellig, og sånn glitter/paljettgreier og klistremerker, men bruker nesten ikke sånt så :P Mamma nevnte først en annen blå kalender hun hadde sett der, men de hadde ikke fler igjen av den.. :P

      Ja, får jo igrunn en kalender til ^^ men får den visst ikke 5 forskjellige gaver nærmere julaften istede.
      Ja, den kalenderen der hadde sånn fargeting på sida (antakelig de fargene som er i den), og de så veldig fine ut ^^

      Slett
  3. Okei, har no sett Lifebutikk noe andre steda også, men e usikker på kor :p

    Ja okei, hørtes ut som den du har no va bedre ja ^^ Men kordan va den blåe da? :P

    Det va ei merkelig setning "Får den visst ikke 5 forskjellige gava..." xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet ikke hva som var i den blåe.. :P

      Oi, haa´ha xD kanskje jeg er litt trøtt :P sku bae være en "i" der xD

      Slett