31. des. 2014

Negldesign og noen innkjøp

Lakka neglene til både mamma og meg selv i går. Fikk et neglelakk- kit i julegave av mamma og pappa, med neglelakker som hadde to forskjellige applikatorer, til å lage detaljer med. Det heter Rio Professional Nail Art (Metallic collection). Kommer til å legge ut bilder av det og mer om det senere i et julegave- innlegg. Det er i alle fall det kitet jeg har brukt her.

Fikk ikke så bra bilde av mamma sine negler, men man ser vel litt..

Og her er det jeg lagde på mine egne negler. Her har jeg brukt den blå lakken jeg fikk hos Viveka i kalendergave som grunnfarge.

Venstre hånd:


Høyre hånd:


Var meninga at det skulle bli noe slags nyttårs- negler, men det er ikke et design som skriker raketter og fest, liksom.. Men har da i alle fall pyntet neglene til dagen, i det minste :)

Så tenkte jeg å legge ut et par ting jeg kjøpte i går.

Compact Tangle Teezer (179,-) i en veldig fin farge, og et speil med lys i som er oppladbar (129,-) :) Kjekt å ha. Begge er kjøpt på Enklere Liv.




Oppdatering: 

Bytta det lille speilet med et større speil. Fant ut at jeg egentlig ikke har så mye bruk for et lite speil, men har ganske lenge trengt et stort speil som kan stå selv. Det er mer praktisk for meg. Det kosta langt mer, men hadde litt penger nå, så da gjorde jeg liksågodt det. 











Hadde først egentlig tenkt å kjøpe en sånn liten lommelykt- sak som man kunne feste på neglekoster eller hva som helst mens man sminket seg, men da jeg fant ut at det ikke gikk an å bytte batteri i den, så kjøpte jeg heller dette speilet.



5 kommentarer:

  1. Neglan til mora di så ganske enkel ut, at det bare va rødt med noen prikka på..? Va ikke så enkelt å se, men likte den rødfargen da :)

    Og dine så mer iforsægjort ut :p Likte det designet, selv om det ikke så ut som noe spesielt så va det kult. Æ like jo abstrakte greier så ^^ fikk forsåvidt veldig Norges-følelse pga fargebruken, rødt, hvitt og blått ;p

    Når det gjeld innkjøpan så va dem fin begge to ^^ Fargen på din sånn børst va finere enn den æ fikk i julegave xD Men e jo hovedsaklig bare bra å ha sånn børst i det hele tatt så :p

    Og det speilet hørtes kjekt ut når man har lite lys :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de var ganske enkle. Fikk med en sånn greie med eksempler på design man kunne ordne med det kitet, så hun valgte en ut av dem.

      Ja, jeg så det selv etterhvert mens jeg satt å lakka, at man får mer 17. mai følelse pga fargene xD men jaja.. Var litt dumt at jeg valgte rødt da..

      De hadde mange forskjellige fargene på de børstene i de småe, de hadde store der jeg kjøpte den og, men de hadde bare rosa og svart av den.

      Slett
  2. Siden det lille speilet kosta 129 og det store over 200 så virke det ikke som det kan ha vært så veldig mye dyrere, 100-150 kr dyrere? Synes det va grei pris for et sånt speil :p Men ja, det e nok mye mer praktisk med et sånt speil som kan stå :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skrev det kosta over 200 kr mer, ja.. men jeg huska ikke hvor mye, men fant ut i dag at det kosta faktisk 300 kr, så jeg måtte jo betale et tillegg på 170 kr :P

      Slett
  3. Åjaaaa.. Okei, da ble det en del likevel :p

    SvarSlett