19. des. 2014

Kalendergave 19. Desember







2 kommentarer:

  1. Haha, passa jo bra at du fikk gulløredobba samtidig som du fikk gull-neglelakk, komisk :p
    De øredobban e vel noe av det æ sjøl synes va dårligst av kalendergavan xD Hadde dårlig tid til å finne de siste og dem va så billig, tror aldri æ ville kjøpt dem med mindre æ bare måtte tatt noe fort, som jo skjedde. Dem e jo ikke stygg da, bare litt enkel, også like æ jo sølv bedre enn gulv i det meste, men den neglelakken der va fin i gull :D Synes egentlig gull passe bedre enn sølv på negla av en eller anna grunn, kanskje noe med hudtone å gjøre, vet ikke :p Like jo sølvneglelakk godt også da, men like sølv til det meste så xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Åja xD jeg tenkte ikke over det selv at begge var gullfarga xD men ja, øredobbene var enkle, men noen ganger så er det fint å ha noe enkelt, og vertfall om man har noen øredobber som gjør ganske mye ut av seg i nederste hullene så er det fint å ha noe enkelt i de øvre, for de som har fire eller flere hull i ørene da xD
      Tenkte forresten på det at siden de øredobbene ikke var noe jeg ville kjøpt til meg selv (og det vet du) så ville ikke du kjøpt de heller med mindre det var pga dårlig tid eller at de var billig, så tenkte meg det :-P

      Men synes jo egentlig og at søvn er finere. I neglelakk også, bruker mer sølv enn gull og så er jo jeg generelt ganske glad i lyse negler

      Tok dog på meg øredobbene i dag da :-)

      Slett