12. des. 2014

Kalendergave 12. Desember / Pakke i posten

Hei hei :)

Da var vi jo faktisk halvveis til julaften..



I neglelakk- kalenderen i dag fikk jeg denne. En nude tone. Hadde ingen sånne fra før, så det er jo kjekt, har hatt lyst på det :)

Og så fikk jeg henta 4 pakker på posten i dag. Bestile en del ting fra Wish.com i slutten av November. Det meste er julegaver, men kjøpte noen ting til meg selv og. Håper bare jeg får resten og før jul, så ikke noen blir uten julegaver fra meg.. Hadde jo vært kjipt.. 

Logisk nok legger jeg ut bare en av tingene her nå, siden de andre tre var julegaver. Det jeg fikk til meg selv var et par sko :) Synes de var veldig søte. 


2 kommentarer:

  1. Vil også ha en nude neglelakk, har faktisk ikke det :)

    Blir så spent på de andre tre pakkan du fikk da xD haha.. Du kan vise mæ bilda på fb-chat (a)

    Og skoan va søt ja, ikke sko æ egentlig trodde du ville bestilt, men dem va søt og "vinteraktig" xD Har dem for inni? ellers virke dem litt kald da.. :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Den der lakken som jeg fikk i starten av måneden som du sa hadde sånn gusjefarge, den er jo og en type nude da, bare mørkere :-P men du likte denne?

      Ja kan sikkert sende bilde av to av de vertfall :-P men blir kanskje å legg ut i innlegg senere etter jul.

      Haha åja, hvorfor trodde du ikke jeg ville bestilt dem? xD de var skrevet om som vintersko på wish men nei er ikke for inni :( men kan vel alltids klare å putte inni et eller annet selv. Og om ikke så tenkte å putte vintersåler i dem og bruke litt tykke sokker ^^

      Slett