17. des. 2014

Kalendergave 17. Desember

Da var vi på 17. Desember og en uke igjen til jul. Fortsatt ikke alt som er klart, så litt stressende enda, spesielt siden jeg tenkte å dra til Oslo til helga og bare være der fram til Julaften siden jeg likevel skal feire den hos min søster på Bjørkelangen.



I dag fikk jeg denne parfymen; So...? Kiss me. Det er en parfyme jeg fikk i bursdagsgave da jeg ble 11 eller 12 år eller noe, hvis jeg ikke husker helt feil. Og Jeg likte den veldig godt, så kjøpte jeg den igjen for en 4-5 år siden, og senere så har jeg ikke funnet den igjen.

Viveka husket jo dette og fant den på nett, så hun bestilte den. Jeg visste jo jeg skulle få den da, men hadde faktisk glemt av det helt til i går. Så da jeg fant denne pakken i dag tenkte jeg nok det var denne pga formen på pakken. Veldig glad for å ha den igjen i alle fall, så tusen takk, Viveka! 

Og så var det neglelakk- kalenderen... 


En fin "blank" lakk med diverse glitter. Den ser ikke helt blank ut inni der, men den blir nok blank på neglen. Fin var den i alle fall :) 

1 kommentar:

  1. Vet ikke helt koffor, men kom plutselig til å tenke på den parfymen, og tenkte at ebay måtte ha den, dem har jo alt :p Fint æ fikk tak i den siden du like den så godt ^^
    Og værsågod! :D

    Neglelakken va fiiin ja! Like sånne blanke med litt glitter i. E enkelt og noe litt ekstra samtidig xD

    SvarSlett