21. des. 2014

Kalendergave 20-21. Desember + innkjøp

Er i Oslo nå, og fikk ikke tid til å legge ut noe i går. Derfor blir det litt sen blogging nå med kalendergaver fra både 20 og 21. Desember, pluss noen innkjøp i går og i dag.



To blomster- hårspenner, den ene som er svart syns knapt på bildet da, men... Såe, beklager litt dårlige bilder disse dagene... Og to store flaske- godteri.

Fin sølv- lakk.



Neglfiler i forskjellige farger og noen godterier; krokodille, fisk og flaske.


Og en mørk- lilla lakk.

Så, til innkjøpene. 

I går skulle jeg inn til Oslo å møte min søster Connie og Viveka, og vi hadde planlagt å gå innom sminkebutikken Visage, fordi de har mye rart, spennende der som ikke finnes overalt. Har vært der å handla et par ganger før for noen år siden, og jeg huska omtrent hvor det var, men det gjorde ikke Viveka, så hun ville jeg skulle prøve å forklare veien, før jeg kom dit. Jeg prøvde, men de fant ikke fram uansett, tydeligvis, og vi begynte å lure på om butikken var nedlagt eller flytta eller noe sånt. De satt på torget vedsiden av gata butikken lå i, bare noen meter unna. Jeg kom med bil forbi butikken og jeg så den med en gang, og visse at de satt på torget, så jeg skjønte ikke hvordan de ikke klarte å legge merke til den.. 

Vi trodde til og med de stengte fire, og jeg var der bare et par minutter før.. Viste seg at de ikke stengte før fem, så vi fikk heldigvis tid.

Uansett... Her er de tinga jeg kjøpte der.

Hvit flytende eyeliner, fra Kryolan, som var hovedpoenget med å dra dit. Kjøpte en sånn der en gang før, og har ikke funnet det noen andre plasser i ettertid. Ny flytende latex, også var Kryolan, siden den jeg hadde var begynt å tørke ut. Og til slutt en blush fra Ben Nye, det lille jeg hadde igjen av blush knuste i forgårs.

Jeg har ikke hatt ordentlig vintersko på flere år nå, så pappa tilbød seg å kjøpe meg noen i dag, som del av julegave, for å holde meg varm på bena. Jeg er veldig kresen når det kommer til sko, og jeg brukte lang tid på å bestemme meg for noe.. Disse var ikke helt det jeg egentlig var ute etter, men det funker i alle fall for varmen.





2 kommentarer:

  1. Gavan fra mæ va foråsvidt ganske enkel, men sånne neglefile e jo praktisk å ha og dem va litt søt med forskjellige farga og med prikka på ^^ Og begge neglelakkan va fin.

    Ang. Visage så har æ jo skrevet på min blogg om det også, så har vel ikke så mye å si om det anna enn at det va kjempeteit opplegg, men bra vi kom oss dit til slutt da xD haha..
    Latex e alltid kjekt å ha og den hvite eyelinern kjøpte æ jo sjøl og som va en av hovedmålan der xD
    Synes blushen va fin farge på ^^

    Og skoan va fin synes æ ^^ Synes dog ikke dem såg så veldig varm ut..? Ser ikke ut som det rutate inni e for..? Men dem va uansett stilig! :D Synes også det e vanskelig å finne sko, e kresen..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, synes og neglfilene var søte, men liker bedre å klippe neglene, for jeg syns det er vanskelig å få dem jevn med filer. Er bare noen ganger jeg bruker filer, de gangene jeg bare vil ha dem litt kortere, og ikke helt kort.. Hvis jeg klipper dem så kan de fort bli for korte, så.

      Ja skoene var fine. Er nå egentlig ikke helt sikker på hvilken sesong de egentlig er ment for, men i alle fall ikke de varmeste sesongene, se de funker fint til vinter så lenge jeg har ekstra sokker oppi eller ullsåle ^^

      Slett