7. des. 2014

Kalendergave 7. Desember


Da var vi kommet til 2. Søndag i advent :) 

Bare noen juleord fra meg før jeg fortsetter....

For mange går tiden mot jul ganske sakte, det gjorde i alle fall det for meg da jeg var barn, for da var det jo stortsett bare julegave- gleder og spenning som var viktig.. (er jo fortsatt et barn da, bare et ganske mye større barn... )

I senere år er det ikke gavene som er av høyest verdi for meg i julen, tenker stort sett ikke på hva jeg kan få, men heller hva jeg kan gi. Det er viktigere for meg å være fornøyd med det jeg gir og glede andre på den måten, enn hva jeg selv får. Også er det viktig å være sammen med de man er glad i, kose seg og spise god mat og ha en fin opplevelse :)


Anywho.. Tiden går sakte nå også, den har gått fryktelig sakte de siste 4 månedene, og jeg kan ikke skjønne hvorfor.. Det eneste jeg vet er at det er ikke av samme grunn som da jeg var barn...

Sminkespeil og melkesjokolade :) 


Og en rosa glitrende neglelakk :) 

2 kommentarer:

  1. E enig i det du skriv om jula. At tida går tregt likevel, men ikke av samme grunn som før. E ikke like opptatt av gavan lengre og e mer opptatt av ka æ skal gi sjøl også :p Men kan jo innrømme æ e litt som en unge likevel, og glede mæ til å se alle gavan forran juletreet og sånt xD Haha.
    E liksom så koselig når alle e samla rundt treet og glede sæ over alle gavan ^^ Men ja, e fortsatt enig i det du skrev :p

    Og.. fin neglelakk igjen :D Selv om æ ikke e så glad i rosa, va den fin :p
    Ka slags eventyr va det i dag i sjokoladen? xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja så klart er det koselig når alle gavene ligger under treet ^^ jeg har jo ikke rosa neglelakker fra før så er fint å endelig få noen av de også :-D syns og den var fin.

      Har faktisk ikke spist sjokoladen idag :-P

      Slett