29. des. 2014

Topp 5 kalendergaver 2014

Viveka spurte om jeg kunne lage et innlegg hvor jeg rangerte topp 5 kalendergave- favoritter, så jeg tenkte det var greit å gjøre :)

Starter med favoritt nummer 5 og går oppover, så det beste kommer til slutt. Tenkte også å gi en begrunnelse for hvorfor det er favorittene.

Først en oversikt over alle tingene jeg fikk (utenom godteriene..)


__________________________________________________________


Favoritt nr 5

Rosa neglelakk fra 2. Desember. Denne likte jeg hovedsakelig fordi jeg manglet rosa neglelakk (nå derimot er det det jeg har mest av..), men syns uansett fargen var veldig stilig på neglen. Utskilte seg veldig. 

Favoritt nr 4


Sminkepalettet fra 16. Desember. Det likte jeg fordi jeg trengte nye øyeskygger, og den hadde mange fine farger. Har ganske mange knæsje farger fra før, og hadde lyst på nye jordfarger, slik som dette palettet har mange av. Det eneste som er synd er at skyggene fra H&M ikke er så godt pigmentert.


Favoritt nr 3

Blå neglelakk fra 14. Desember. Denne likte jeg fordi jeg er veldig glad i blått, og denne hadde akkurat rett blåfarge. Er nok favorittfargen min, dette, så den ble jeg veldig glad for. Har ikke fått testet den enda. Men har fått så innmari masse nye neglelakker denne jula, at jeg skjønner ikke åssen jeg skal få prøvd alle. 


Favoritt nr 2

Parfymen fra 17. Desember. Begrunnelsen står jo egentlig i innlegget om den, men kan skrive litt kort. Fikk en sånn parfyme i gave da jeg gikk på barneskolen og likte den veldig godt, og nå i senere tid har jeg ikke funnet den igjen noe sted. Derfor ble jeg veldig glad for den. 


Favoritt nr 1

Snøkulen fra 18. Desember. Denne likte jeg fordi den har et personlig preg pga bildene, og snøkuler har jeg jo egentlig alltid vært litt fascinert av, men aldri eid en. Ble veldig overrasket, mye pga det at jeg hadde nevnt en sånn snøkule for Viveka tidligere, som man kunne bestille fra Japanphoto (denne er dog fra Søstrene Grene), men hadde aldri forventet å få en hos henne. 

1 kommentar:

  1. Æ antok at øyeskyggepalettet og parfymen kom til å være med hvertfall, lurte litt på snøkula også, men de to neglelakkan va æ usikker på. :p Men va ganske som forventa ang. lista ^^
    Fine ting du valgte ut som favoritta! :)

    SvarSlett