8. des. 2014

Kalendergave 8. Desember


Ble et litt annet bilde i dag, som jeg tok ute. Sees egentlig ikke hva det er, men det er snø, tatt med macro.. Det røde er et annet bildet som er lagt over. 

Kalendergaven fra Viveka i dag, den måtte jeg faktisk åpne på flyplassen i sikkerhetskontrollen den 23. November.. Lur som jeg er hadde jeg tatt med gavene i håndbagasjen (var Viveka sin ide, så lur som hun også er) xD

Det var i alle fall en Batiste XXL Volume dry shampoo. 


Så fikk jeg enda en rosa lakk med shimmer :) 

Gleder meg til å prøve disse lakkene jeg har fått.

2 kommentarer:

  1. Haha, tenkte ikke over den saken engang.. xD Men egentlig litt rart, og også bra, at du fikk den med dæ videre likevel, for æ hadde en gang en skospray i sekken æ glemte bort og den tok dem.. x) Kanskje noe med å være snill i desember å gjøre? xD siden det va en gave og sånt.. Vet ikke. Ka dem sa?

    Og når det gjeld lakken synes æ den så mye mer rød enn rosa ut, men fin uansett da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaja er i alle fall bra jeg fikk den med meg xD nei de sa ikke så mye, hun bare spurte om hun kunne se i bagen og jeg sa ja, og så lette hu etter en pakke som kunne være noe sånt, hun sa det sikkert var en hårspray eller noe sånn og fant fram den. Og spurte om jeg kunne åpne den for henne. Så sa hun det var greit.

      Det er pga blitsen at den ser rød ut, men ser man den i virkeligheten så ser man den er mer rosa, hvis man sammenligner med den fra i går. Den er mørkrosa da.

      Slett