5. des. 2014

Kalendergave 5. Desember


Kalendergaven i dag ble jeg jo faktisk litt spent på siden det sto på pakken "Tippe du like dennan ;)"

Og jeg som trodde hun mente det, og hadde kjøpt noe jeg hadde sagt at jeg ønsket meg... Så du kan tro jeg ble overrasket og fikk meg en liten 5. Desember- latter da jeg åpnet pakken... 

Light up Willy surprise shot glass... xD Haha. Det var jo litt fancy da, med det blinkende lyset.. Og biler- godteri ^^

Så fikk jeg en til shimmery metallic blå lakk, ganske lik som i går. Denne er bare litt mørkere :)

2 kommentarer:

  1. Haha, lurte dæ der ja xD Trodde no nesten du kom til å skjønne at æ mente noe sånn lureri på måten æ skrev det og spesielt med blunkefjeset bak xD Men ja.. Va vel ikke akkurat noe du ønska dæ, men måtte bare gi dæ den. Va så komisk så! :)

    Og den neglelakken va jo også fin, selv om det ikke va så mye forskjell fra den forrige ^^

    SvarSlett
  2. Haha nei jeg tenkte ikke så mye over det egentlig da jeg først så hva som sto på den, men det var jo da jeg fikk pakkene og etterpå så tenkte jeg ikke noe mer over det xD men etter jeg hadde åpnet den kunne jeg høre tonefallet du ville brukt i den sammenhengen xD

    Og ja, neglelakken var ganske lik som den igår.

    SvarSlett