9. des. 2014

Kalendergave 9. Desember


Så, nå er dette faktisk siste kalendergaven jeg har fram til neste søndag (sett utenom den neglelakk- kalenderen da.. ). Jeg la fra meg kalendergave 10-19 i Bergen, siden jeg i utgangspunktet skulle være der i den perioden, men så skjedde det noe utventet, så det bare ble tull. Derfor reiser jeg ikke.
Men får tak i dem på søndag, så da får jeg åpnet gave 10-14, så da kommer det antakelig et innlegg med alle de gavene i for seg selv.


Små gjennomsiktig og svarte hårstrikker. De er veldig kjekke, men er faktisk ikke så lenge siden jeg kjøpte meg en sånn selv, så nå har jeg masse! Og en Daim.


Og denne mørke neglelakken med shimmer :) Litt vanskelig å si hva slags farge dette er, men den har et lillaskjær.

Fikk faktisk en pakke i posten i dag også, som jeg var sikker på var noe til meg selv, men det viste seg å være julegaven til pappa som kom. Så bilder av den kommer ganske mye senere den også.

1 kommentar:

  1. Haha, så teit at du hadde kjøpt sånne sjøl da, men skade jo forsåvidt ikke å ha mer av noe så ;p

    Neglelakken så lilla-aktig ut, fin den og ^^

    Glede mæ til å se masse kalendergava i et innlegg :D

    Æ vet ka faren din får i julegave :D xD

    SvarSlett