26. nov. 2014

Those kind of people..

God kveld.

Det nærmer seg jul, og jeg har hatt dårlig råd til julegaver i år, men i siste liten fikk jeg skrapt sammen litt, så nå har jeg fått unnagjort det meste av julehandelen :) Har sitti å bestilt på nett i kveld, og det vil nok ta noen uker før det kommer. Kan til og med hende jeg ikke får alt i tide, men men...



Bare et lite bilde fra Desember for 2 år siden, for litt julestemning :)

Anyways.. Du vet når du har de dagene hvor ting bare ikke går? Alt blir feil, og du føler du aldri skulle ha stått opp den dagen .. :P Hadde en slik dag her om dagen, da jeg hadde kjøretime og jeg var så borte og ufokusert at jeg kunne likegjerne kjørt i søvne..

Da jeg var ferdig sto jeg på et kjøpesenter å venta på noen, med nesa ned i telefonen. Sto ei jente i nærheten av meg, og idet jeg så opp vinka hun sjenert og sa "Hei".. "Du, jeg må bare si det.. Jeg elsker stilen din".
Hun var veldig søt, en likanes person i alle fall ^^

Et dårlig bilde. men sånn så jeg ut den dagen (den svarte veska så jo litt teit ut der den hang :P):



Bare sånne småting som det, eller omså bare et smil er nok til å redde eller gjøre dagen din langt bedre. Skulle vært flere slike mennesker, skulle ønske jeg ikke var så blyg av meg så jeg kunne vært et sånt menneske.

2 kommentarer:

  1. Va bra du fikk de pengan så du fikk bestilt julegavan :D

    Og naaaw, så søt jente da, kor gammel så ho ut egentlig? På våres alder eller yngre? sånn, når æ så for mæ beskrivelsen hørtes det ut som ei lita jente, men tror egentlig ikke det va det xD Uansett kjempekoselig med sånne menneska ja :D Og den kåpa di e jo veldig fin så e ikke så rart om noen kommentere den (ikke akkurat den ho kommenterte på da, men den e jo en stor del av stilen sånn sett så :p)

    Og like det julebildet btw, fint og gir julestemning hvertfall ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa :D

      Nei, hun var vel noe imellom 17- til våres alder. :P Ja, er jo flere som har kommentert på den. Var jo ei dame i Tromsø som stoppa meg i gata og sa at den var så innmari fin og spurte hvor jeg hadde kjøpt den :P

      Ja, syns snø og sol sammen er så koselig ^^

      Slett