8. nov. 2014

Make up tutorial: Marina and the Diamonds

God morgen!

Jeg har ikke fått sove, så derfor gjør jeg dette nå..

Tok for meg en re- kreasjon av en make up look for noen dager siden og laget en video- tutorial på den. Er jo blitt ganske glad i Marina and the Diamonds de siste par åra. Ikke det at alle låtene hennes er like bra, hun har i alle fall 3 sanger som jeg liker veldig godt. Men det er noe annet rart med henne jeg liker, stilen hennes sikkert. Føler hun er litt lik meg på noen måter, men er litt vanskelig å si hvordan og hvorfor.. :P Hadde det vært mulig, så skulle jeg gjerne blitt kjent med henne personlig, tror på en måte vi hadde kommet godt overens xD



Men, nok om det. Som sikkert er skjønt, så er det Marina's make up i hennes musikkvideo "How to be a heartbreaker" jeg har tatt for meg denne gangen.



Alle klippene i videoen har jeg tatt selv. Prøvde å snakke engelsk i denne, som jeg synes er vanskelig å få til helt avslappet og "overbevisende". Hender jeg snubler litt i ord og sånt, selvom jeg har klart for meg hva jeg skal si, og det høres bra ut i hodet mitt, så kommer det ut på en rar og litt utydelig måte... :P







1 kommentar:

  1. Likte de klippan i begynnelsen og slutten :D
    Søt, enkel look ^^
    Likte best bilde 1 og 3! :)

    SvarSlett