13. apr. 2015

Utfordringslister - Ny og gammel

Hei!

Viveka har jo begynt med en sånn utfordrings-liste på sin blogg, så fikk lyst til å gjøre det samme. 

Her er lista jeg skal gå gjennom, dag for dag :)


♥ Challenge Day 1: Dine 3 yndlingssanger nå.
♥ Challenge Day 2: Et bilde av håndskriften din.
♥ Challenge Day 3: Lommeboken din.
♥ Challenge Day 4: Favoritt tv-serie(er).
♥ Challenge Day 5: Noe du gleder deg til.
♥ Challenge Day 6: Bakgrunnen din på pcen.
♥ Challenge Day 7: Et bilde av deg for 3 år siden.
♥ Challenge Day 8: Hvordan ordner du håret ditt?
♥ Challenge Day 9: 10 ting du ønsker.
♥ Challenge Day 10: Noe du gruer deg til.
♥ Challenge Day 11: Det du kjøpte deg sist.
♥ Challenge Day 12: Sminken du bruker.
♥ Challenge Day 13: Det du alltid har med deg overalt.
♥ Challenge Day 14: Din verste uvane.
♥ Challenge Day 15: Om fritidsaktivitetene/sportene du har gått på.
♥ Challenge Day 16: Din favoritt- blogg. 
♥ Challenge Day 17: 10 ting om deg selv.
♥ Challenge Day 18: Smykkene dine.
♥ Challenge Day 19: Drømmeferie.
♥ Challenge Day 20: En artist du liker.
♥ Challenge Day 21: 3 ting du vil gjøre før du dør.
♥ Challenge Day 22: Alle premiene du har vunnet.
♥ Challenge Day 23: En ting du aldri kommer til å gjøre. 
♥ Challenge Day 24: Noe du er redd for.
♥ Challenge Day 25: 3 ting du hater.
♥ Challenge Day 26: Yndlings spillet ditt.
♥ Challenge Day 27: En ferie du vil på igjen.
♥ Challenge Day 28: Et bilde av deg da du var liten.
♥ Challenge Day 29: En sang du virkelig er lei.
♥ Challenge Day 30: Mobilen din.

______________________________________________________________

Kan jo bli en utfordring, noen av punktene i alle fall. Men da jeg så denne lista kom jeg på at jeg begynte på en annen sånn for 3 år tilbake, som jeg aldri fullførte. Kom halveis, så jeg tenkte jeg bare skulle dele de innleggene, og så raskt fullføre den i dette innlegget, bare for å ha det gjort. Så dette innlegget blir ganske langt. 


Dag 1 - 10 ting om deg selv.
Dag 2 - 10 ting som du elsker.
Dag 3 - 10 ting du hater.
Dag 4 - 10 ting du vil si til en person.
Dag 5 - 10 ønsker.
Dag 6 - 10 gjenstander du ikke kan leve uten.
Dag 7 - 10 viktige personer.
Dag 8 - 10 av dine favorittsanger.
Dag 9 - 10 veier til å vinne hjertet ditt.
Dag 10 - 10 siste ord. 

Dag 1 - De fleste av disse tingene gjelder fortsatt, men jeg samler ikke aktivt på colakorker lenger, men har samlinga mi liggende enda. 
3D- spill er jeg blitt mer åpen for i senere tid, så lenge de har en viss barneaktig sjarm :) 
Er vel ikke direkte sosial angst jeg har (har ikke undersøkt og fått noen diagnose), men er antakelig en svak form for det, er i alle fall en grei måte å beskrive det på. 
Den kreative delen av meg er ikke lenger det den en gang var, men håper den en dag skal komme tilbake til meg.
Er 23 år, og fortsatt 155 cm høy... 

Dag 2 - Alt gjelder fortsatt.

Dag 3 - Alt gjelder fortsatt.

Dag 4 - Disse tingene gjelder forsåvidt og fortsatt, men jeg og Viveka er i dag veldig gode venner og henger sammen titt og ofte (nesten hver dag), og jeg er veldig glad for at hun fortsatt er en del av livet mitt ^^

Dag 5 - Mange av disse tingene gjelder og fortsatt, siden jeg ikke har fått noe særlig av disse ønskene oppfylt enda. Siden da har jeg jo fått meg to nye objektiv da, og det er 50mm f/1.8, og 40mm f/2.8 (40mm er den jeg stortsett bruker, veldig glad i den). Har faktisk nesten ikke brukt 50mm.

















Å bo i Thailand tror jeg heller jeg kan la vær, når jeg har fått tenkt meg om, men vil gjerne reise dit. 
Å treffe en kjendis hadde vært kult, men er ganske urealistisk for meg slik ting er nå i alle fall. Og for all del.. De er jo bare mennesker de og, som oss andre dødelige.. :P

______________________________________________________________


Så skal jeg prøve å kjapt fullføre lista en gang for alle. Blir lite bilder i dette innlegget, men kommer i alle fall bilder med den nye utfordringslista.

Dag 6 - 10 gjenstander du ikke kan leve uten:

Oi, eh.. Må jo bli; Kamera, objektiv, macen, hardisk, telefon, vazelin, håndkrem, fuktighetskrem (til ansikt).. Holder det med 8? :) (If not, er det eneste jeg kan komme på i farta sko og kåpa mi..?) 

Dag 7 - 10 viktige personer:

Tilfeldig rekkefølge: 

Min kjære fantastiske Patrik Viveka, søsteren min Connie, min mor, far og stefar, så klart resten av mine søsken og tantebarn (5 stykker, så da var vi oppe i 11), Ole (Connie's samboer) spiller og en større rolle, antakelig enn hva han selv tror, og foreldrene til min stefar (verdens snilleste!) = 14 :) 

Dag 8 - 10 av dine favorittsanger:

Hører på en del variert, men er veldig glad i å synge, så hører på musikk jeg kan synge til, selvom ikke alt er like pent/harmonisk, så er noen av de bare morsomme å synge til. Også i tilfeldig rekkefølge:

Marina and the Diamonds - I am not a robot
Marina and the Diamonds - How to be a heartbreaker
Marina and the Diamonds - I'm a ruin
Marina and the Diamonds - Forget
Marina and the Diamonds - Oh no
Lindsey Stirling feat. Lizzy Hale - Shatter me
Lindsey Stirling - Crystallize
Blue Swede - Hooked on a feeling
Milky Chance - Stolen Dance
Idina Menzel - Let it go


Dag 9 - 10 veier til å vinne hjertet ditt:

10??? Gah... 
Humor og sjarm!! Være søt og snill (si søte og sjarmerende ting), ta meg med på diverse ting uten videre, uten å føle at jeg skylder han noe, være spontan etc. Gi meg søte kallenavn, være mer kosete og klengete enn jeg selv er, få meg til å le.


Dag 10 - 10 siste ord:

What the fuck is this and why did I bother?!


Håper noen ble klokere.. Det ble ikke jeg :) 

1 kommentar:

  1. Gøy med sånne utfordringsliste! ^^
    Synes det e fint at vi fikk tilbake kontakten så bra og kan henge så mye som vi gjør no for tida :D

    Og resten av listen e æ forsåvidt enig i mye av det du skriv, e lik på mange ting :)

    Glede mæ til du begynne på den nye challenge-lista!

    SvarSlett