4. apr. 2015

Påskehandel

Hei, og god påske alle sammen!

I dag var vi på en liten handletur, og jeg kom over noen oppbevaringsbokser, som jeg har tenkt på en stund at jeg skulle hatt, så jeg slipper å ha ting liggende strødd rundt i poser osv. Kjøpte meg derfor 3 oppbevaringsbokser i forskjellige størrelser.



Kjøpt på Clas Ohlson. Den største kostet 69,- , den mellomste 39,- og den minste 29,-.

Så nå har jeg fylt de to største med en del hobbysaker, stortsett, og den minste fylte jeg med neglelakker (alle jeg har akkurat nå. Har egentlig flere, men de ligger enda nordpå, så jeg er redd de fleste av dem er tørka ut..)




Veldig kjekt med sånne bokser, og ha ting litt mer organisert. 

Kjøpte også en liten søt skuff på Søstrene Grene til 29 kr. Tenkte den var fin å ha småting i, så tar den seg veldig godt ut på hylla :) (Overse det skitne speilet...)


Har fylt den med hårnåler og annen hårpynt, smykker, ringer og øredobber, og i den miderste ligger det foreløpig pads og tamponger (blir nok å legge andre ting der etterhvert). 


Har jo og forresten fått påskeegg. Jeg og Patrik ga til hverandre :) Det gule fikk jeg hos han, og det andre fikk han hos meg.  


Ha en videre god påske! :) 


3 kommentarer:

  1. Kjekt med sånne oppbevaringsboksa ja. :D Har jo sjøl noe lignanes hjemme no, bare ikke samme stoff osv, men. :)

    Åh, den skuffen fra Søstrene Grene har æ også lyst på :D Så billig i tillegg. Va det bare den fargen dem hadde eller? Uansett va jo det en fin farge da ^^ Ser ut som æ må dit en tur ;p

    Koselig med påskeegg! :D Æ og Johannes fikk ikke gitt hverandre det, haha.. Jaja x)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, sant det. Var de du fikk sammen med en av pakkene du har bestilt? :P Du har bestilt så mye i det siste at jeg har mista helt oversikten xD haha.

      Men ja, skuffen var søt ^^ Skjønte nesten du kom til å ville ha den selv :P De hadde den i sånn hvit/beige- aktig farge og, men jeg likte den turkise ^^

      Haha :P teit dere ikke fikk gitt hverandre påskeegg da..

      Slett
  2. Ja, e dem det e snakk om :p

    Ja okei, høres ut som turkis va finest da ja ^^
    Haha, du tenkte rett der ja xD Men har jo smykka og sånt i ene sminkeskuffen no, skulle hatt noe eget til smykkan, så passe bra sånn sett ^^

    Ja, litt teit.. Får det neste år :p eller forsinka no til uka xD

    SvarSlett