2. apr. 2015

Kortfilm innspilling: Endelig helg

Hei.

Hadde egentlig en ganske lang dag i går, med filminnspilling. Teamet var 3 stykker, og det var meg som skuespiller/makeup artist, Viveka som fotograf/produsent og Joachim (manusforfatter og lydtekniker +)

Er ikke så mange uker siden jeg først hørte om filmen og ble spurt om å være med, så sa jeg egentlig bare << Ja, det hadde vært gøy.. >> - uten å tenke noe særlig mer over det.

Gøy var det, men ble igrunn litt flau over å se meg selv på klippene i går. Syns mye av det så og hørtes dumt ut, men jaja..

Her er i alle fall noen bilder fra gårsdagen, og en liten film. Tenkte egentlig å klippe sammen en liten film selv, men gidder ikke, så da deler jeg den som Viveka la ut.

Vi begynte med å spille inn en sang, som skal brukes i filmen. Sang Cool Kids av Echosmith. Jeg sang under hele sangen, og Viveka heiv seg med på refrengene. Var egentlig veldig morsomt, og resultatet ble igrunn ikke så halvgærent..











Om ikke annet, vet jeg i alle fall hvordan jeg IKKE skal se ut.. Ingen blondt eller mørkebrunt krusa hår og store briller! 


1 kommentar:

  1. Koselig! :D E så gøy å holde på med film! :D
    Synes ikke du så/hørtes dum ut æ da.. Men som æ kommenterte på min blogg så ville æ vel syntes det om det va mæ det va snakk om også xD

    SvarSlett