14. apr. 2015

Innkjøp og outfit- bilder

God kveld!

Er hos Viveka noen dager denne uken, siden jeg er blitt tvunget til å delta på jobbklubb, IGJEN! For andre gang... Jippi. Gikk på det i Tromsø i 4 uker rundt samme tid som dette i 2013, og nå må jeg gå gjennom akkurat det samme, som om ikke èn gang var nok... Og denne gangen er det til og med verre, i og med at opplegget er litt annerledes, med for det første større grupper. Var mindre gruppe jeg var med i Tromsø, og var lettere å prate/bli kjent med folk der, og vi hadde en del leker osv, som var morsomt og hadde en grilldag ute den siste uken, som var veldig koselig. Har lite tro på at folkene i denne byen er like jordnære og imøtekommende som nordlendinger, som er veldig likanes... Har ikke annet valg enn å bare holde ut i 3 uker (heldigvis èn uke mindre nå)...

Any-freakin´-who!

Jeg og Viveka var en tur i byen i går, og såklart ble det en del handling. Vi gikk rundt i byen i butikker mellom 7-8 timer, så var ganske slått ut etterpå.

Her er noe av det vi handlet + noe outfit- bilder, siden vi ville prøve å kle oss opp i det nye "tøyet".



Hipster/shorts, kjøpte hovedsakelig for å bruke under kjoler som er litt korte.. Og fikk med en truse på kjøpet :) Lindex 89,90,-




Stilig edderkopp- armbånd/ring. H&M 69,90,-

Shiny sølv- tattoveringer fra Accessorize 65,-



Fine sølvsko! Har lenge hatt lyst på noe slik type sko, og fant disse på tilbud til 299,- på DNA. 

Og et "sølv"- smykke, for å matche skoene. H&M 30,-

Så noen outfit- bilder av både meg og Viveka. Noen av tingene Viveka har på seg er også noe av det vi kjøpte, blant annet det blå smykket og de vakre blå skoene :D Bildene av meg har Viveka tatt og bildene av Viveka har jeg tatt, noe som antakelig sier seg selv. Utenom det aller siste bildet av skoen min, det har jeg tatt fordi Viveka klarte å ta på seg min sko uten at noen av oss merka det med en gang (var mørkt..)
















1 kommentar:

  1. Fine innkjøp alt sammen! :D
    Koselige skooo! ^^

    Og koselige bilda og antrekk, haha xD
    Alt e koselig!

    SvarSlett