30. apr. 2015

Challenge day 8: Hvordan ordner du håret ditt?

Håret mitt henger nå der... foreløpig.. :P 

Faktisk talt, gjør jeg stortsett ikke så mye med håret. Det kommer veldig an på hva jeg føler for, men som oftest har jeg det løst, og varierer med mitt naturlig bølget hår, krøllet hår, rettet hår eller ekstra volum, og gjerne prøver å få bort såkalte "fly-aways". 



Men til tid og annen setter jeg det opp eller fletter det. Her er noen bilder av forskjellige hairdo's jeg har ordnet de siste 3-5 årene.

























• Hva syns du? :) 

2 kommentarer:

  1. Synes du har gjort en del fine hairdo´s æ :D Mange fine bilda her også.
    Gjør lite hårstila sjøl, du har gjort mye mer enn mæ hvertfall :p Skal ikke så mye til da xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :-D
      Får begynne å gjøre noen da :-D

      Slett