25. apr. 2015

Ny pakke fra Nelly.com

Fikk ny pakke fra Nelly på onsdag, men åpnet den ike før i dag siden jeg ikke har vært hjemme fra onsdag til fredag, og på fredag var jeg så sliten at jeg ikke orka pakke den opp engang. 

Uansett, her er kjolen jeg bestilte i den forrige pakken som var for liten, her i en større str.. Bestilte samtidig en blå topp for en billig penge, siden jeg måtte betalt frakt for 45,- om jeg bare skulle hatt kjolen, så da fant jeg likegodt noe som kostet litt over det sånn at jeg fikk noe for prisen. 







2 kommentarer:

  1. Så ut som fine plagg :D Ble kjolen akkurat passelig i dennan størrelsen eller? :p noe du ikke e fornøyd med?
    Tror de plaggan kler dæ bedre enn mæ da, men fin iallefall :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de var fine ^^ Er fornøyd med de, men kjolen hadde ganske små hull til armene, den hadde det på den forrige størrelsen og da, men da var den generelt også trangere. Klarte liksom å få den på, men den var ikke behagelig + at den var ikke like lang. Denne var mye mer behagelig størrelse i alle fall. Toppen derimot syns jeg faktisk var litt stor xD
      Utenom det så burde begge plaggene blitt strøket, for de er blitt ganske skrukkete noen steder.

      Slett