12. apr. 2015

Goder fra Enklere Liv, Søstrene Grene og Vita!

Var ute på en liten handletur i dag, kom egentlig hjem igjen med ganske mye, mer enn hva jeg hadde trodd.. Likevel har jeg igrunn ikke brukt så mye penger.

Det meste av det jeg har handlet i dag kommer fra Enklere Liv, da jeg hadde et gavekort/tilgodelapp på over 800,- kr der, som tydeligvis ingen fikk brukt. Jeg ønsket meg noen sokker derfra, så kjøpte det + mer, sånn at jeg fikk brukt (nesten) opp den lappen. Gjenstår 28,- på den..

To par sokker. Var hovedsakelig Angora- sokkene jeg ville ha, da jeg har ett par fra før, som jeg er veldig glad i.

Veske- organisator. Må alltid lete etter ting i veska, så er sikkert kjekt med en sånn. Skulle ønske den var litt større da, blir ganske liten oppi den store veska mi.. Og en sånn stilig sak man kan lage is- ball med :D På slutten slet vi med å finne interessante brukbare ting, så vi tok med den bare for å få brukt opp den tilgodelappen.

Småflasker og krukker til å ha med seg shampoo og diverse i når man er ute å reiser. Det er kjekt å ha så man slipper å ha med seg flasker i alle størrelser og fasonger. Og en stilig pinsett med lys i med beholder med speil inni. Har lenge trengt ny pinsett, og har sett på denne tidligere. På knappen til lyset er det til og med en Swarovski- sten på! :D



Alt dette er fra Enklere Liv. 

Her er noen andre ting som jeg har kjøpt / fått som er fra andre butikker.

Kjøpte en til liten skuff til 30,- på Søstrene Grene. Fant ut at det hadde vært greit med en til å putte småting i. 

To søte sommerfugl- hårklyper til 39,- fra VITA.


Og Keratin- Oil som liksom skal reparere håret. 99,- på VITA. 

Så til slutt, fikk jeg tre truser hos Viveka. Hun hadde bestilt en pakke med 10 i, så jeg fikk noen av de. Var veldig søte ^^ Tusen takk! 

4 kommentarer:

  1. Her va det jo mye fint ^^
    Sokkan så god ut, og sånn veskeorganisator e jo forsåvidt kjekt å ha :p tror ikke æ hadde gidda å brukt det, men vet jo man kan slite med å finne ting av og til da xD Ka e poenget med den iceball-makern egentlig? :p skjønne ikke helt ka man skal med en isball liksom xD men virka kul fordet :D Kan sikkert brukes til noe film, foto-greier hvertfall :p Men bare lurte på ka man eeegentlig skal med den :p

    Den pinsetten så fin ut, har sett noe lignanes sjøl og hatt lyst på. Fint med swarovskistein og lys :D
    Og søte sommerfuglklipe ^^ Og hårolje e alltid kjekt. E jo ikke alle som funke like bra, men fortsatt godt å ha :)

    Bare hyggelig (ang. Trusen!) ^^ Man dele det man har, haha xD

    SvarSlett
    Svar
    1. For å ha i drikkeglass? :P Utenpå eska er det i alle fall bilde av glass med dem oppi, men de illustrasjonsbildene er antakelig drinker da, men må jo ikke bruke dem til det :P

      Haha, ja, og vi deler undertøy? Haha xD Hørtes ikke så bra ut.

      Slett
  2. Åja, sånn sett xD Æ trodde det va snakk om store isballa, sånn snøball-size liksom xD tenkte ikke over at det va noe isbit opplegg liksom, lol :p Men da så..

    Eeehm, hørtes kanskje ikke så bra ut nei xD men kooooselig :D haha

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaja, altså, de er jo ganske store :P De er ikke sånn normal isbit- størrelse.. Så man må jo ha ganske breie glass til å få plass til dem. :P

      Slett