12. jan. 2015

War face paint

Hadde lyst til å gjøre en sminke i kveld, men var usikker på hva jeg skulle gjøre, så er greit å ha Viveka som inspirasjonskilde :) Spurte henne om hun ikke kunne gi meg en ny utfordring / tema- alternativer. Hun ga meg vinter, godteri/mat/frukt og krigssminke.

Med en gang jeg får noen ord på denne måten så begynner jeg å tenke og lager meg bilder i hodet av hvordan det kan se ut. Lar inspirasjonen komme, og blir kreativ og til slutt så blir det faktisk noe :)

Jeg valgte i alle fall krigssminke, fordi det er noe jeg har hatt lyst til å prøve. Hadde faktisk tenkt på å gjøre det allerede for 2-3 år siden.. Så treg er jeg å komme i gang.

Den ble jo ikke helt slik som jeg så for meg, men det ble jo ikke ille.







Jeg ga også Viveka tre temaer hun kunne velge mellom, så i skrivende stund jobber hun med sin make up. Blir spennende å se :) Link kommer.

2 kommentarer:

  1. Det va kult! :D Likte den. Det så ut som en veldig feminin krigssminke, men det e jo forsåvidt ikke rart når du e jente da xD Haha. Æ likte uttrykket ditt på første og tredje bilde veldig godt så det va vel favorittbildan! :) Likte iallefall designet, va mye forskjellig liksom, streka, prikka og sånt, og fargan passa sammen! Good job! Tenkte på karakter, og ser egentlig ikke noe spesielt som burde trekke ned så gir 6 den her gangen! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Kult at du likte den :D Tusen takk!
      Men ja, ville ikke ha noe sånn skikkelig maskulint heller xD har jo sett mye forskjellig type krigssminke, så jeg gjorde det som falt meg inn egentlig :P
      Hehe, ja.. prøvde å se litt krigersk ut på dem xD lyktes jeg? :P
      Ohh, 6-er :D wiiih. tusen takk!

      Slett