8. jan. 2015

Pakke i posten; Star Master

Hentet en slags lampe på posten i dag, som jeg bestilte på Wish.com i slutten av November. For et par dager siden fant jeg ut at jeg skulle lese noen anmeldelser på det produktet, fra andre som hadde bestilt. De fleste hadde skrevet at de ikke hadde fått den, eller at den var pakka dårlig, og at den rett og slett ikke funka da de fikk den.

Kan si meg helt enig i at den var dårlig pakket, uten noe beskyttelse, så er ikke rart om de er ødelagte når de kommer fram. Men min fungerte faktisk, selvom jeg ventet det verste. 


1 kommentar:

  1. Den ser veldig lik ut som min, mulig det e akkurat samme, men e ikke helt sikker :p
    Dem e kul! ^^

    Bra din ikke va ødelagt eller noe da, og den æ bestilte va forsåvidt også dårlig pakka inn, men fungerte. Det va jo på Ebay æ kjøpte da :p

    SvarSlett