10. jan. 2015

Make up look; Candy- clown

Lagde en sminke look til i natt, fordi Viveka ville at vi skulle gi hverandre "utfordringer", som vi har gjort noen ganger tidligere.. Denne gangen ga vi hverandre 3 temaer, som vi kunne velge mellom. Jeg fikk temaene; naturfenomen, sirkus og svarthvitt.. Klarte ikke å tenke raskt ut noe til de andre temaene, så brukte anledningen og lagde en slags klovne- sminke som jeg har hatt lyst til å gjøre ganske lenge, til tema sirkus, så klart.
Denne looken ble ganske improvisert, men jeg er fornøyd med den :)






Her kan du se Viveka sin look!

2 kommentarer:

  1. Den ble bra! :D
    Synes det e litt vanskelig å få til en original look når det gjeld klovna og dukke osv, men den her va fin og har ikke sett noe som ligne helt på den før :p Og den va fargerik ikke minst :D Likte det nest nederste bildet!
    Så du får også karakter 5 hos mæ, haha! ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Yey tusen takk :D
      Tenkte du kom til å like det nest nederste xD haha.. sikkert pga fargene/tonene. :P
      Ser du btw at jeg har tegnet på meg fregner? Jeg syns de ble søte ^^ Tror jeg må tegne sånne fregner oftere ^^

      Slett