30. jan. 2015

H&M's Pink duo nail polish

Lakka neglene mine veldig enkelt akkurat nå. Gadd ikke gjøre noe spesielt, fordi neglene mine er korte nå, og da er det ikke like fint med noe fancy. Har hatt lange negler en god stund nå, og var ganske lei.. Tror aldri jeg har hatt så lange negler som det jeg hadde nå (omtrent i alle fall.. spesielt lillefingerneglen på høyre hånd var lang..) De så ikke så lange ut, men de kjentes lange ut.. 



Syns det er godt å ha korte negler i blant når man har gått rundt med lange lenge, men det føltes veldig galt å klippe dem av. Nesten samme følelsen som å klippe av seg det lange håret man har spart i mange år... 

I alle fall, ble kun to lag med lakk denne gangen. Tenkte jeg sku prøve noen av de lakkene jeg fikk hos Viveka i kalendergave. 





2 kommentarer:

  1. Ikke at de lakkan der e sånn kjempegod kvalitet på, men like dem til tross for det. Æ har jo samme lakka bare i sølv, og like begge de her, altså både sølv og rosa. Dem e fin nok til at det e litt mer enn hverdags sort of, men ikke over the top heller ^^
    Også skjønne æ ka du mene ang. å klippe neglan, e alltid litt kjip følelse å gå fra lang til kort, men sånn e det no bare x) E jo litt upraktisk med lange negla så :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda, var jo fin, men underlakken er nesten transparent, så den ser ikke direkte rosa ut :P Men det er nok meningen at den ikke skulle være heldekkende..

      Jo, men har aldri følt det på den måten før xD Er bare blitt så glad i å lakkene neglene for tida, så vil helst ha lange til enhver tid så jeg kan lage forskjellige design liksom. ikke like enkelt på korte :/

      Slett