6. jan. 2015

Negldesign; Violet spring

God kveld!

Jeg har blitt veldig glad i å lakke neglene nå, så det er blitt mer av det i det siste. Her er et ganske enkelt, men fint negldesign jeg ordna i dag. Her har jeg og brukt Nail art- kitet jeg fikk i julegave (til detaljene vertfall). Til grunnfarge har jeg brukt en lilla lakk og en rosa glitter lakk fra kalenderen.


Fant ut at de matcha telefonen min..

Det eneste teite her er at jeg har fått luftbobler i noen av prikkene, skjedde alltid på den andre prikken jeg malte på etter jeg hadde satt ned lakken på bordet for å feste på en rhinestone..

Men ble jo ganske bra uansett. Er fornøyd.

2 kommentarer:

  1. Det va fint! :D E vel en av mine favorittdesign fra dæ ^^
    Men æ e jo veldig glad i illa da xD så æ likte fargan her :D Flink!

    SvarSlett
  2. Åja, favoritt faktisk? Det hadde jeg ikke venta xD men så koselig. Tusen takk! :-D jeg er og glad i lilla ^^

    SvarSlett