1. aug. 2011

Bubbles negldesign og ny mobil

Hei hei!
På onsdag kjøpte jeg meg ny mobil og torsdag ordnet jeg et negldesign på meg selv som jeg vil kalle bubbles. Jeg ble ikke helt fornøyd med det, men det ble seende sånn her ut;












Og tlf jeg kjøpte var HTC wildfire s. Nærmest en miniversjon av desire s. Ganske fornøyd med den. Tester en Blogger-app akkurat nå, og jeg tviler på bildene kommer opp sånn som jeg ville ha dem plassert, men men...















Har tatt en del bilder i det siste, men nå har hardisken min gått til hælvette. Håper bare jeg får redda det jeg har på den. Hadde bilder fra fakkeltog i tønsberg som nå er borte.. + mye mer. Heldigvis har jeg enda bildene jeg tok i fugleparken, siden de enda lå på kamera.. så de kommer etterhvert!

EDIT: Har ordnet innlegget ordentlig på pc nå, så jeg fikk bildene plassert som jeg vil :)

Hva syns du om htc og neglene mine?

- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. går ikke an å klikke seg inn på bildene og se ordentlig, kan du heller laste de opp på normal måte? :P

    SvarSlett