22. aug. 2011

Shattered Disco Personality

I går var jeg opptatt i hele går med sminking, bilder og trening.
Gjorde to sminkelooks i går. Nå kommer bilder fra den ene som jeg brukte lengst tid på og ja, det ble mildt sagt heftig. Tror vi brukte tilsammen med sminking og fotografering 3-4 timer. Det er første gangen det føltes ut som brystene mine sovnet mens jeg lå på gulvet.. Vondt as hell! Kommer bilder av det andre senere!

EDIT: Kommer foreløpig ikke bilder av den andre sminkelooken, fordi vedkommende ikke ønsket bilder publisert.

Klikk på bildet for å se større.

Ide og retusjering: Lynn Helen & Thomas Sandfield.
Make-up: Lynn Helen.
Foto: Thomas Sandfield.










Hva syns du om sminken og bildene?

- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. HeeeeeY!!.. the project worked out as planned :D.. :)


    Ja, etter å ha knotet og styra fælt med lyssettingen og lukker/blender så fant vi endelig ut hva som passet bildet/motiv og ikke minst vinklene vi måtte ha for hver av bildene vi hadde ønsket oss.. :)

    Men det jo ingen tvil om at jeg synes bilde 1 er best.. men jeg digger det grønne også :D ..

    Dette var mer et godt planlagt prosjekt og da blir resultatet så sykt mye bedre også, for nå var det ikke bare å sette igang det var detaljer og begge hadde ideer på hvordan vi ønsket å ha sluttresultatet.. til og med på navn på innlegget her hadde vi forskjellige ideer på navn :D haha..

    Du gjorde som vanlig en kjempejobb med sminke, det var litt morsomt at du matchet den sorte stolen du satt i.. så når du smilte så var det bare tennene dine som syntes :D hahaha..
    Speil bitene ble drit bra, bilde 1 er så spot-on på navnet på blogginnlegget :D ..

    Så jeg synes vi skal ha flere sånne prosjekter fremover der vi planlegger ting i litt godt tid i forveien, slik at slutt resultatet bli heftig :D

    <3

    Mr.Sandfield

    SvarSlett
  2. Dette var helt rått, Lynn. Jeg digget det! :D Flinkinger begge to! :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk! I love it! :D

    - Lena

    SvarSlett
  4. Var kjempe kult.
    Hvor fikk du tak i se speil bitene?

    Liv Andrea. Btw, hadde vært kjekt om du kunne ha svart meg på facebook.

    SvarSlett