3. aug. 2011

Småbrødre på stranda

Det har vært veldig varmt her de siste dagene, og i går var jeg nesten bare ute hele dagen... Helt fra jeg sto opp. Prata i tlf hele tiden, omtrent i sånn 2-3 timer i strekk. Og da sto jeg naturligvis ute i solen og ble sykt varm.. derfor spurte jeg etter vannspreder, men vi endte opp på stranda. Ble ikke å bade forde da, for det var plutselig ikke like varmt lenger..

Fikk tatt en del fine bilder av Sondre og Alexander da, som jeg tenkte jeg kunne legge ut :)

Alexander herma etter Sondre.. skulle ligge akkurat på samme måte som brorsin.

































Sånn! :)

Det er vanskelig å få ordentlig fine bilder av barn, uten at de har rare grimaser. Vertfall brødrene mine, så jeg er rimelig fornøyd med disse bildene. Mine favoritter er såklart nr 2 og det siste. Fikk et bilde utav hver av dem som var veldig fint, og de er jeg kjempefornøyd med. Disse gutta lager alltid grimaser på bilder...

Ellers likte jeg også veldig godt nr 3, 5, 8 og 12.

Hva syns du om bildene?
Hvilke likte du best?
Syns du det er vanskelig å få bra bilder av barn?


- Lynn Helen

1 kommentar: