22. aug. 2011

Turnefilm

Hei hei!

På formiddagen i dag satt jeg alene i en liten, trygg leilighet og ante fred og ingen fare. Var i gang med å klippe sammen en turnefilm av meg, av klipp som er filmet to dager på rad nå.
Plutselig ser jeg noe som krabber på gulvet... Det er en diger edderkopp. dvs 2-3 cm kropp begge veier, og sikkert over 5 cm lange bein. Den krøp under sofaen hvor jeg satt og jeg som har ordentlig skrekk for sånne kryp frika jo helt ut. Jeg ringte rundt for å prøve og roe med ned, men det gikk til slutt bra, fordi jeg ble badass og satte en colaflaske over den. Haha.. Yay me! Var andpusten og sjelven etter de 40-50 sekundene jeg var på samme gulv som den... Det sier litt. Tror ikke jeg tråkka på gulvet på en halvtime etter jeg så den første gangen...

Uansett... Her er filmen jeg snakket om, omsider. Hoppene mine på slutten er litt LOL, det må jeg si... Var sliten i låra da. Men turningen kommer seg.




Hva syns du?
Har du edderkopp-noia?

- Lynn Helen

6 kommentarer:

  1. et godt tips, du trenger mye mer øvelse innen dans. Men turn har du kvaliteter innenfor, sats heller på det :) for der kan du gjøre det riktig bra. Ikke vondt ment, men min mening av hva jeg ser. (Og ja jeg akn utale meg om det siden jeg har danset mye selv.) Lykke til

    SvarSlett
  2. Jeg vet jeg trenger mye øvelse innen dans! Det er jo en grunn til at jeg trener på det... trener både dans og turn. Men takk.

    SvarSlett
  3. Syns du er flink med både dans og turn, jeg. Enig at du må trene, øving gjør mester, fortsett med begge deler:))

    SvarSlett
  4. Jeg vet at du trenger mer øving innen dans, men jeg synes likevel ikke du skal slutte med det, for som både du selv og moren din sier så må man øve for å virkelig bli flink. Synes det var litt respektløst av den anonyme her å komme med et sånt utsagn, at du ikke burde danse. Alle kan danse om man vil, dansing er gøy og fritt. <3
    Skjønner godt at denne personen valgte å holde seg anonym med en sånn kommentar.

    Jeg synes du er kjempeflink, skulle gjerne vært like flink i turn selv, prøver å øve på å stå på hender nå (haha).

    Og btw, så ser du alltid så smashing ut på disse videoene dine xD <3

    SvarSlett
  5. PS: I still miss you. :( <3

    SvarSlett
  6. Kristina Liv Svensson5. september 2011 kl. 19:49

    skulle ønske jeg var like flink i turn altså -.-

    SvarSlett