25. aug. 2011

Thomas gjør ting han ikke kan...

Ya, Thomas did my makeup!

Vi snakket over telefon og plustelig på et eller annet vis kom det opp at han skulle sminke meg, og han tok utfordringen. Haha.. Jeg gledet meg til å se resultatet.
Etterpå sminket jeg meg selv, en utfordring jeg fikk av han - som egentlig var omtrent det han hadde tenkt å gjøre på meg i utgangspunktet...

En slags form for bølge;

Resultatet til Thomas ble til slutt et slags kattelignende vesen;

Det skal visstnok sies at han gjorde ting han kan også da; fotografering!

Hva synes du?
Var Thomas flink å sminke?


- Lynn Helen

1 kommentar:

  1. Hahahaha titelen sier alt :D

    Vel jeg synes det er morsomt å prøve nye ting, hvis man kun gjør det samme om og om igjen så blir det kjedelig.. men kremt.. hehehe.. jeg var ikke såååå ræva da.. hahahaha... fra skala 1-10 så gir jeg meg selv en solid 3´er hahaha.. :D

    Men det var morsomt da, når du satt der med all sminken på og var fortvilet over at jeg pulveriserte malingsfarvene dine .. hihi..

    Men jeg synes du klarte bølgene bra... Jeg tror til neste gang at du burde ha hatt sort "bakgrunn" men det er et helvete med den farven du har fordi den er så vanskelig å legge lag på lag med den "sminken" :D

    Men dette mååååå vi gjøre mer fremover ..

    Mr.Sandfield :D

    SvarSlett