30. aug. 2011

Tusenfryd

På lørdag var jeg på Tusenfryd sammen med Simond. Har ikke vært der siden jeg var sånn 6-7 år, og da husker jeg at jeg syns hele tusenfryd var så ufattelig stort. Vi slutta liksom aldri å gå, veiene endte aldri med de korte beina våre.
Også husker jeg at Connie fikk ansiktsmaling der, så sa jeg nei da jeg ble spurt om jeg ville ha. Hun ble malt som en tiger/løve, og jeg husker jeg var sååå sinna og sjalu etterpå, angra for at jeg ikke tok. Haha.

Iallefall, har noen bilder og film derfra.

Jeg husker jeg likte den karusellen her skikkelig godt da jeg var liten.. Haha. Det var liksom det morsomste på tusenfryd da...

Thundercoaster. Den var forjævlig! Rista som noe og jeg fikk rett og slett vondt i hele kroppen av den..




Det første vi tar på filmen er Spaceshot;

Bilde hentet fra Google.


Den andre er Spinspider - Og den var digg!

Bilde hentet fra Google.


Den tredje er tømmerstupet som alle kjenner til...























Bilde hentet fra Google.


Den siste på filmen er Speedmonster. Jeg hadde tenkt til å filme i den også, og den ene gangen hvor vi satt fremst i vogna, og jeg hadde kamera helt klart til å filme, så ble jeg selvsagt bedt om å legge det fra meg. Han som sa det mente han hadde "hauke-blikk".. Ye, right! Tror han hadde sett det noen av rundene før, uten å ha rukket og gjøre noe med det. Men da var jeg frustrert! Ååh... Den føltes jævlig første gangen, men etterhvert så ble den bare morsom!

Jah, da var det vel egentlig ikke så mye mer og si, utenom en ting.

Vi hadde tatt Supersplash, og etterpå stelte vi oss der nede på sia hvor den kom ned. Jeg ville stelle meg der bare for å få litt vann på meg, så jeg stilte meg litt lenger unna enn der hvor vannet kom mest... Men da den kom ned, løftet Simond meg opp under arma og holdt meg nesten over gjerdet. Så vi ble spylt ned begge to... Må jo innrømme det var en morsom, men kald opplevelse.

Bilde hentet fra Google.


Hva syns du om bildene og filmen?
Liker du tusenfryd?
Hvilke attraksjoner/karuseller liker du best?



- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar