25. sep. 2018

Platanias, Kreta: Dag 9 - Limnoupolis Waterpark

Jeg hopper rett videre til dag 9, fordi jeg hadde ingen spennende bilder fra dag 8.

26. August


Denne dagen hadde vi booket togtur, som vi kalte The Little Fun Train, men jeg kan ikke påstå det var morsomt akkurat... Det var et sånt typisk turisttog, som sikkert de fleste kjenner til. Vi bestilte ikke turen for å ta toget, men for å komme oss til og fra Limnoupolis vannpark nær Chania - som også forresten ligger rett ved siden av GoKart banen vi var noen dager før.

Det ironiske var at akkurat denne dagen kom det en skikkelig regnskur mens vi ventet på toget, så vi frykta det kom til å regne hele dagen, men klarnet heldigvis ganske fort.




Her bestemte jeg meg for å ta en streetpole, bare for gøy. Dette var rett ved utfallet til en vannsklie der det sto vakter, så måtte spørre på forhånd om jeg gikk greit. 


Sto en å fotograferte de som var i elven, så vi fikk blant annet disse to bildene tatt av oss. Fikk kjøpe bildene etterpå. Patrik ville dessverre ikke være med på bildet, så derfor er han pikselert.



Også til slutt noen bilder Patrik tok av meg under vann med GoPro.






1 kommentar:

  1. Hørtes ut som en fin og gøy dag til tross for at det regna først ^^
    Likte undervannsbildan :)

    SvarSlett