19. sep. 2018

Platanias, Kreta: Dag 3-4

20. August

Startet dagen med frokost på en fin, liten plass som het Loco, som faktisk ble en favoritt. Var mange dager vi startet med frokost der.





De hadde så god gresk salat! Angrer på at jeg ikke bestilte den igjen før vi reiste hjem..





På veien videre stoppet vi innom baren på Marika hotell, som vi bodde på i fjor. Her så vi kjente fjes, dette er bartender Marios. Kjempehyggelig kar! 


Han serverte meg denne drinken med navnet Beauty and the beast.


Etter middagen senere på kvelden bestemte vi oss for å prøve en runde minigolf.




Det endte faktisk uavgjort.. Men jeg fikk en hole in one i alle fall!



21. August

Denne dagen bestemte vi oss for å ta en tur til Chania, noe som egentlig var en litt dum avgjørelse i og med at jeg hadde blitt litt pjusk kvelden før. Så denne dagen gikk jeg rundt med feber, og hadde egentlig ikke overskudd til noe slikt, så var ganske irritabel denne dagen..


Men vi fant en Starbucks, som vi tok et stopp på for å få en skikkelig iskaffe. Syns det var en ting som var vanskelig å oppdrive i Platanias.. 









Men det var i alle fall et nydelig siste syn vi fikk av Chania, før vi returnerte til Platanias for å spise middag og bare slappe av. 

Jeg prøvde den greske retten Kleftiko, som var veldig god! Dro tilbake til samme restauranten en annen kveld senere for å spise den igjen. 



4 kommentarer:

  1. Ser igjen koselig ut :D likte det siste bildet av Chania i solnedgang ^^
    Minigolf e gøy ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ser kanskje koseligere ut enn det var fra Chania i alle fall xD haha.. Jeg var så irritabel og sliten pga feber, så jeg hadde det ikke så koselig med å vandre rundt der xD
      Men ja, jeg liker og siste bildet fra Chania ^^

      Slett
  2. Koselige bilder av deg og Patrik, og artig å treffe igjen folk på hotell og sånt når man reiser en plass mer enn 1 gang ^^

    Chania så veldig flott ut, men kan tenke meg det tok på å gå rundt i varmen da du ikke var helt god i formen :-/ likte antrekket ditt der da, stilig :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er veldig koselig å treffe kjente fjes, og spesielt det at dem husker oss fra året før :D

      Fint i Chania, men litt stressfullt i tjukkeste turistsesongen. Og veldig slitsomt når jeg ikke var helt i form, ja.
      Takk ^^

      Slett