17. sep. 2018

Platanias, Kreta: Dag 1-2

Da var det atter en gang lenge siden jeg har vært blogg- aktiv, som fortsatt skyldes sommer og ferie. Blir nok litt mer nå i en liten periode i alle fall, til jeg begynner med julegaver. Da kommer jeg nok til å trenge all den tiden jeg kan få... 

Har nylig vært på en to- ukers ferietur til Kreta igjen. Koste meg så masse når vi var der i fjor, så har virkelig gledet meg til denne turen, og har i grunn kost meg gløgg denne gangen og, til tross for at jeg var syk under omtrent hele oppholdet... 

Her er de første bildene fra turen (18-19 August), kommer mer etterhvert. Skal også sette sammen en film til slutt! 


Bilde tatt fra flyvinduet. Dette er faktisk det eneste bildet jeg har fra dag nr 1. Klarte å glemme igjen kameraet på hotellet etter vi hadde sjekket inn. Men vi gjorde ikke noe mer spennende enn å spise mat og drikke den første kvelden. 



Bestemte oss for å ta en kveldstur ned på stranden, og det var virkelig verdt det med den solnedgangen og store gøyale bølger! 









Fortsatte kvelden videre med mat og drikke. Middagen var en stor fancy dele- tallerken, der det var dekorert med både roser og svaner.







Kommer et innlegg til i løpet av de neste dagene! 

1 kommentar:

  1. Som alltid gøy å se bilda fra ferietur :D så veldig koselig ut ^^ det e jo uansett kos når man e på ferie i utlandet så ^^ synd du va syk da.. :/
    Likte bildet fra flyvinduet og alle bildan fra stranda :D

    SvarSlett