19. aug. 2017

Todays look: Dazzle Pink

Fikk en ny øyeskygge i posten i går, som jeg bestemte meg for å teste ut i dag. Bildene av produktet på siden jeg kjøpte den på (coverbrands.no), viste ikke tydelig hvordan fargene så ut så jeg var ikke helt sikker på hvordan farge jeg ville få. Trodde den skulle være mer lilla enn rosa, men rosa ble den.

Dette er Barry M: Dazzle Dust i fargen 32.

Endte med at jeg gikk all in med rosa og lilla farger i hele looken.






Productlist:

Base:

Missha M Perfect Cover BB Cream - NO.21.
Glominerals Pressed Base - Natural Fair.
LH Cosmetics The Infinity Palette - Cigar, Andromeda og Milky Way.

Eyes:

Mary Kay Eye Primer.
Barry M Dazzle Dust - 32.
Anastasia Moonchild Palette - Purple Horseshoe.
Modelsown Holochrome Palette - Opaline og Prismatic.
LH Cosmetics Mood Crayons - Daring Mood.
Makeup Mekka The Brow Wow Pencil - Light Brown.
KIKO Supercolour Mascara - 01/Lilla.

Lips:

Anastasia Moonchild Palette - Purple Horseshoe.
Makeup Mekka Waterproof Ultimate Contour Liner - Plum & Coke.
Viva La Diva Lipstick - 83/Kharma.
Limecrime Diamond Crushers - Trip.

1 kommentar:

  1. Det det e samme øyenskygge som æ har, bare at æ har knæsj-gul da :p
    Fin look ^^ likte leppen spesielt!

    SvarSlett