16. aug. 2017

Shopping fra Paris + litt annet fra sommeren

Hei, igjen!

Har som tidligere nevnt vært på ferie, blant annet en uke i Paris med min kjæreste samboer. Selvfølgelig ble det litt shopping der. Ble en del suvenirer, men også litt andre ting, så tenkte å legge ut en del av det, pluss også litt annet som er kjøpt i Sverige og vestlandet, og litt andre ting som er skjedd i sommer.

OBS ; Blir masse bilder...




De hadde så masse fine forskjellge varianter av slike gensere/t-skjorter i enhver suvenir- butikk vi gikk forbi. Fant en jeg syns skilte seg litt ut, som jeg kjøpte en av de siste dagene vi var der.




En fin tunika og en kul Friends- genser fra Primark.







Grytevotter med veldig stilig design. Fant egentlig et forkle med samme design jeg fikk lyst på, men bruker så sjelden forkler, så da gikk jeg for disse istedet.

Så noen ting fra Disneyland:











Det ble en god del sko-kjøp i Paris, som begynte med at jeg lette etter ett par i 3 dager før jeg fant noe. Kjøpte meg et par fordi jeg trengte noe annet å gå i, utenom det jeg kom med. Disse skoene viste seg å være et bomkjøp, så jeg ble nødt å ta dem av, så de ble liggende i en pose som vi bærte rundt på resten av kvelden. Det endte med at Patrik klarte å glemme igjen den posen når vi skulle ta undergrunnsbanen, så den ble stående igjen på stasjonen. I og med at jeg hadde tenkt å enten gå tilbake til butikken med skoene eller evt selge de, så ble det til at Patrik sa han skulle kjøpe nye sko til samme summen til meg. Derfor kjøpte han meg 3 par sko istede, siden 2 av parene kostet bare 40,- stk på Primark.




Disse skoene var noe av det første jeg så på et kjøpesenter. Falt for dem, og klarte ikke få dem ut av hodet, så endte opp med at han kjøpte de til meg 10 minutter før senteret stengte.




Videre er noen ting som er kjøpt i ettertid, blant annet i Sverige.




Disse fikk jeg av moren til Patrik. Syns de er kjempefine og veldig behagelig på!



Så ble det en ny rettetang, da jeg hadde en krisesituasjon etter at jeg var hos frisør og fikk skamklipt håret. Hadde ikke med meg rettetang, så var nødt å ha noe der nede + at min gamle begynner uansett å bli slitt etter gode 8-9 år med flittig bruk.



En sko til å ha ringer i, som ble kjøpt på Hunderfossen familiepark da jeg var der sammen med min mor og lillebror. Den har fått en fin plass på sminkerommet mitt.


Fin choker og fake nesering. Nesering er noe jeg aldri har brukt igrunn, vet ikke om jeg kler det en gang, men er gøy å ha til bilder og slikt.



Leppestift fra Mary Kay; Gel Semimatte lipstick i fargen Crushed Berry.

Til slutt noen bilder fra jeg var på toten. Mamma hadde bursdag mens jeg var der, så bestemte meg for å gjøre et forsøk på en bursdagskake. Det ble ikke helt som tenkt, men det blir det aldri. Den har noen flaws, men ble ikke så aller verst likevel.



Så var jeg også i en barndåp. Slik ble outfiten den dagen;



3 kommentarer:

  1. Masse fine ting :D
    Likte godt første genseren, den va fin ^^
    Toppen og genseren fra Primark va stilige. Kanskje æ finn sånn genser sjøl i London ^^
    Kan jo hende dem selg noe friends-ting på den friendsfesten også da :p
    Minnie-skoan va fine :D og de andre skoan som va gul/gull ^^

    Stilig flaske og sko til ringa også. Ellers va det andre fint også.

    Likte også looken fra dåpen ^^

    SvarSlett
  2. Så mye kult! Digger spesielt det lysende eiffeltårnet (fant ikke det da jeg var der) og Friends genseren, heheh. Har den jo selv og x3

    Kjedelig med skoene som ble glemt igjen, men likte enda bedre de andre skoene egentlig ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Hæ, fant du ikke sånn? :O Jeg tror ikke det var en dag jeg ikke så sånne, for dem hadde det i alle sånne boder og suvenirbutikker + at det var folk som gikk rundt i gatene og solgte sånne omtrent døgnet rundt xD

      Friends- genseren er kul ja ^^ Den blir flittig brukt her :D

      De skoene som ble glemt igjen har jeg ikke bilde av :P Det var noen type sandaler. Men likte uansett de andre skoene jeg fikk istedet langt bedre ^^

      Slett