2. aug. 2017

Film: Kreta 2017

God kveld!

Begynner å bli lenge siden det har vært aktiv blogging. Har vært så opptatt med flytting og forberedelser til ferie den siste tiden, også selvfølgelig ferien i seg selv. Ferien min er fortsatt ikke over, da jeg er på besøk hos familien for øyeblikket.

Har endelig omsider fått ordnet ferdig filmen fra Kreta. Tok sin tid. Da jeg hadde tid, utsatte jeg det, i og med at jeg hadde et håp om å få gjenopprettet eller reparert korrupte videofiler før jeg startet, men håpet viste seg til slutt å være ute.

Klarte å fylle opp minnekortet mitt på Kreta mellom fredag 19 til mandag 22 Mai, og det var jo krise for resten av uken. Derfor var resepsjonisten på hotellet så kjempehyggelig at han lånte meg sin personlige laptop for å overføre til minnepenn. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg ikke fikk åpnet videofilene jeg hadde overført på maskinen hans. Prøvde i alle mulige program og måter jeg kom på uten hell, spurte også noen jeg kjenner om hjelp som gjorde noen forsøk. Etter alt dette hadde jeg et siste lite håp, så jeg gikk så langt at jeg sendte mail til hotellet vi bodde på og spurte etter denne resepsjonisten som jeg ikke visste navnet på - men fant han likevel. Ba han om å sjekke om han fant igjen filene på sin maskin, og dette var jo en kjempehyggelig type, så han gjorde hva han kunne uten hell, så da måtte jeg bare innse at filene var tapt.

Derfor er denne videoen med klipp fra tirsdag 23 til fredag og natt til lørdag 27 Mai.




Har nå også nylig vært på ferie i Paris, så da har jeg enda et lignende prosjekt liggende foran meg, men det bør ta kortere tid.

2 kommentarer:

  1. Koselig film, ser skikkelig fint ut der :D no glede æ mæ bare mer til å dra dit xD
    Kjempesynd med de klippan som ikke virka :/ men ser ut som dåkker har kost dåkker på de klippan som e ^^
    Forventa på en måte flere klipp der dåkker snakka mer og sånt, men :p
    Pluss æ trodde du hadde klipp der du fikk alle bølgen på dæ også, hadde vært morsomt å se klipp også xD men han rakk vel kanskje bare ta bilda da xD
    Glede mæ til å se film og bilda av Paris også no ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hadde filma litt mer sånne klipp, men mange av dem var rotete så gadd ikke + at jeg mista en del av dem. Og flere klipp ved stranda, blant annet den dagen det var mye bølger mistet jeg jo, for det var tatt på mandagen :/
      Jaa, skal prøve å være litt raskere med Paris- innleggene :P Skal begynne på det hvertfall når jeg kommer hjem til Bergen, om jeg ikke får tid til uken ^^
      Har ikke sett så mye gjennom bildene selv engang enda. :P

      Slett