31. aug. 2017

Gullmascara med glitter og annet stæsj

God kveld!

I dag var jeg noen timer i Åsane. Var på Egon og spiste lunsj sammen med ei som heter Iselin, noe som forøvrig var veldig koselig, så ser frem til å gjøre det igjen! :)

Når hun dro ble jeg igjen en liten stund på senteret. Ble en tur innom blant annet Søstrene Grene og selvfølgelig Kicks - dum som jeg er. Kicks er jo det pengesluket for sånne som meg...
Endte opp med å kjøpe noe der, som jeg ble ganske gira på. Så tenkte å legge ut om det, og samtidig en del andre ting jeg har fått i posten i det siste etter en ganske stor bestilling fra Wish.

Det jeg kjøpte på Kicks er en gullmascara med glitter! De hadde mange fine farger, og jeg hadde igrunn lyst på hele 4 av dem, men får kjøpe de 3 andre etterhvert.



Blir veldig spennende å teste ut skikkelig til en look!



Så noen søte sløyfer jeg tenker å bruke til blant annet scrapbook, fra Søstrene Grene.



Også en del andre glittersteiner til forskjellig hobby fra Wish.





Et søtt lite Macbook Air håndspeil. Kjekt å ha med seg i veska! 




Et glass, som jeg syns var veldig fint.



Også en fin hals, som faktisk var ganske varm. Så nå kan vinteren bare komme!




Så dette ledlyset, med dimmer, kamerafeste og 2 filter (gult og lilla), som er veldig kjekt. Har hatt lyst på et slik i 3-4 år. 



Også selvfølgelig nytt polewear. Trengte en ordentlig shorts, i og med at de shortsene jeg har egentlig er for lang, så er veldig vanskelig å få ordentlig feste på lår når tøyet går for langt ned. 




3 kommentarer:

  1. Gullmascaraen så stilig ut :D du får si fra når du har testa den om den funka bra ^^

    Masse fine pyntesteina/diamanta også, har jo noen av dem sjøl ^^

    Glede mæ til å se kordan bilda blir med det leselyset, tenkte å bestille sånn sjøl :)

    Fin kopp, og poleklær også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, blir nok å legge ut innlegg med en look når jeg har testa :D Kanskje det blir allerede imårra :D

      Ja, men glittersteinene på det siste bildet var større enn jeg trodde :P

      Jeg gleder meg til å teste lyset :D Men haha, leselyset? xD Autocorrect? :P

      Slett
  2. Ja ok ^^

    Åja xD dråpan blir kanskje for stor for smykket, eller? :p

    Oi oooops! Skulle stå LED-lyset ja xD

    SvarSlett