8. aug. 2017

Poleshoot med Nina Reed + Polevideo

Klokken er snart 3:00 og jeg er fortsatt våken. Straks tid for sengen!

Men her er noen ting jeg har jobbet litt med i dag, som jeg tenkte å dele raskt før sengetid.

Var på en photoshoot; en poleshoot for første gang med profesjonell fotograf i starten av Juni: Nina Reed. Det var utrolig gøy, og resultatet ble jo bra, så det er absolutt noe jeg kunne tenkt meg å gjøre igjen.
Jeg har redigert bittelitt på bildene selv; blant annet fjernet små detaljer/urenheter på stang (fettmerker etc) for at det skal se cleanere ut.














Samtidig satte jeg sammen en polevideo fra forskjellige treninger over 3-4 uker i Mai-Juni. Så klippene er noen måneder gamle.


4 kommentarer:

  1. Kjempestilige bilda :D mine favoritta e nr 2, 4/5, 10 og 12 ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^
      Ja, det er vel noen av mine favoritter og :P pluss at jeg liker det første og veldig godt da :P

      Slett
  2. Bildene ble super fine! Du er så flink! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D koselig å høre. Du er og flink! ^^

      Slett