25. jan. 2011

Se hva jeg har gjort..

Ikke SÅ mye å fortelle sånn HELT egentlig. Bare det at jeg har stenet tlf min.. med de 22 swarovski-stenene fra Angi's + noe fra Panduro.

Syns den ble ganske fin jeg, selvom jeg egentlig skulle hatt swarovski over hele fordi jeg ELSKER de stenene!

Også har jeg satt på diamanter på kamera, men de er kjedelige fordi de er fra panduro...

Oooog... Jeg lakkerte neglene mine her om dagen.. Skulle egentlig lage noe sånn verdensrom-inspirert, men det lignet mer på enten snø eller svarthvitt-bilde av noen blomster (som pappa sa..)

Kjøpte meg flere swarovski-stener i går da, i litt forskjellige størrelser og farger...

Også til slutt bare noen bilder jeg tok i går, når jeg kjedet meg...

Uredigert...

Også et annet jeg tok i går, så fant jeg ut at det lignet sykt på et gammelt bilde jeg tok for noen år siden...

Hva syns du om tlf, kamera og neglene (Og bildene ellers)?
Vil du vite hvordan jeg gjorde neglene?


- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. det ble fint da! fint dekorert på mobilen :D

    SvarSlett
  2. Åh, sånne stener var fine.. Tror ikke jeg har lyst på det på mobilen, men kunne tenkt meg å ha det til sminke-eksperimenter. *__*
    Men mobilen din så fin ut med de da. :D

    SvarSlett