31. jan. 2011

Swarovski Make up

Jaaa, da kommer det enda et nytt sminke-innlegg. Som folk sikkert begynner å forstå er jeg blitt veldig opptatt av sminke i det siste, men det er jo dritgøy å eksperimentere med! Iallefall de gangene man blir fornøyd!

Gjorde en liten make up- look i dag igjen... Og i dag laget jeg en kort videoblogg



Og såklart tok jeg bilder.. MANGE. Satt i sikkert over en time å knipset bilder, fordi jeg aldri blir fornøyd... Og det som er så dumt er at sminken og swarovski-stenene ser mye finere ut i virkeligheten enn på kamera, og det irriterer meg grenseløst!

Ble egentlig temmelig forelsket i dette bildet... Og jeg fikk en skikkelig god photoshop-ide når jeg så på øyet! Inspiration!
Og her ser jeg egentlig ut som en dokke...
I'm a doll! :)

Hva syns du om sminken?
Hva syns du om bildene?
Har du sett swarovski-stener og synes de er penere i real life? :P


- Lynn Helen

1 kommentar:

  1. så gossin du er. hehe. skikkelig kul sminke da =) også har du blitt skikkelig østlending igjen hører jeg ;) Hilsen tante Nathalie

    SvarSlett