30. jan. 2011

Lite trening og vondt på hjertesiden

Åh, det er så lenge siden jeg har trent ordentlig at jeg får hetta! Har trent en gang, i sånn sammenlagt kanskje halvtime på omtrent 1 og en halv mnd... Det er litt drøyt!

Dansesesongen på studio1 starta for ikke så lenge siden (1 uke eller noe?), men jeg har ikke vært der enda. Skal fylle ut et påmeldingsskjema en av de nærmeste dagene iallefall og hadde tenkt til å dra og trene vertfall tirsdag eller onsdag...

Men så har det seg uheldigvis sånn at jeg har vondt i så og si hele venstresiden min... Fra rett under armen og ned til leggen. Det starta i går, jeg bare satte meg litt opp for å strekke meg, og da stramma jeg såklart magen og da låste det seg plutselig i siden, fra rett under armen og ned til hofta. Sånn, grusomt vondt. I dag hadde jeg i tillegg vondt fra hofta og nedover leggen... Så jeg vet ikke om jeg tørr å dra og trene før det er gått over..

Meg på trening et par dager før Novembermesterskapet..



Jeg savner å trene, så det vil jeg gjøre så fort som overhodet mulig!!


- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Skjønner godt. Er samme med meg og film/bilder.. Spesielt film nå. Føler det er eviglenge siden jeg har lagd noe større, noe bra. :P Så det vil jeg gjøre fortest mulig. *__*

    Så videon, selv om jeg har sett den før og synes fortsatt slowen så best ut. Du kler slow best. :)

    SvarSlett
  2. Syns også at jeg kler slow best og det har jeg hørt før :P Men det er sikkert fordi jeg er bedre i slow enn freestyle, foreløpig.. så derfor ser det også best ut.. men det er den jeg også liker best foreløpig og :)

    SvarSlett