19. jan. 2011

Spend to much money!

I dag var jeg å handlet litt... Har egentlig en større liste, men får ikke kjøpt alt på en gang vettu (det er jo trist, men that's life!)

Vel, her er det...

Hotpants: LMC 100,-
Cardigan: Cubus 149,-

Der har du samtidig dagens outfit.. Og ja, jeg vet jeg mangler både hode og hender!

Eyeshadow 63 palette: H&M 69,5,-
Eyeliner sort: H&M 19,5,-
Eyebrow liner: H&M 29,5,-
Eyeshadow-påførings-ting: Lindex 29,5,-

Sølv-stener: Panduro 36,-
Jewelry-mix: Panduro 29,5,-
Green flowers: Panduro 10,-
Swarovski-stener: Angis 20 stk 30,-

Og til slutt diverse stener som jeg kan bruke til f.eks make-up stiler (som jeg hadde i tankene i utgangspunktet), men såklart andre ting.

Swarovski-stener er sånne jeg vanligvis bruker på dansedraktene mine, men disse kommer jeg sikkert til å bruke på andre småting.

Jeg er ganske fornøyd :) Selvom jeg har brukt for mye penger... Det gjør jeg alltid.

Hva syns du?
Bruker du mye penger?


- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar