26. jan. 2011

Barndomsfilm

La akkurat ut en film på youtube, som jeg vil dele.. Den er dedikert til Connie, og det er nå min favorittfilm, nettopp fordi den er om min og Connie's barndom og jeg blir så glad av å se på den.

Connie og Alexander jula i år.

Lagde den til henne i julegave, brant på dvd og lagde cover, som så slik ut:

Jeg skrev den ut for stor da, så jeg måtte klippe den til og derfor ble den litt skeivt plassert i coveret...
Men det ble jo greit...
Tilbake til poenget....

Har satt sammen varierte klipp fra forskjellig film vi lagde da vi var små. Alt fra vanlig familie-minne-filmer til musikkvideoer og kortfilmer. På denne filmen var vi 8/10 til 13/15 år.

Jeg ville lage noe spesielt til Connie i år, siden hun var ekstra sårbar i år pga ting hun har gått gjennom og jeg syns synd i henne. Det påvirker såklart meg og familien min også.

Denne filmen skulle minne Connie på at hun har en lillesøster som fortsatt er glad i henne, siden vi har sklidd mye fra hverandre de siste årene.

De som er i filmen; Meg, Connie, Karianne, Siw Anita (2 sistnevnte er barndomsvenninner), Ida Therese (Venninne) og Nathalie (filletante).

Du skal ha creds om du leste alt, men det er ganske viktig for meg så jeg ville satt pris på om du gjorde det...



Hva syns du om filmen?


- Lynn Helen

1 kommentar:

  1. Jeg liker coveret. :D
    Filmen er søt og koselig! Ser ut som dere hadde det skikkelig gøy i barndommen.

    SvarSlett