9. jan. 2011

Kreativiteten vil ut!

Hei hei!
Jeg satt å googlet litt i går, kom over et kult bilde og havnet på en blogg.
Den bloggen inspirerte meg sånn at i dag er jeg kreativ. Må bare kreativiteten helt ut, for at det skal bli noe resultat. Gjorde noe i natt da, siden jeg ble så inspirert, og det var nemlig...

Dekorerte neglene... Ble mest fornøyd med ringefingeren. Neste gang skal det bli mer vellykket...

Og nå, siden jeg er kreativ i dag, så sitter jeg faktisk å tegner. Prøver å få kreativiteten min ut og ned på ark...

Skal fortsette på denne ideen... Er ikke ferdig.

Sååå slenger jeg med et bilde til av meg og brodern tatt lille julaften eller noe...


Oooog så vil jeg meddele at jeg savner den forrige hårfargen min... selvom jeg kler mørkt bedre.
Hva syns du om neglene/tegningen/hårfargene? Hihi : )
Er du kreativ?


- Lynn Helen

3 kommentarer:

  1. Likte negle-idéen. Det var kult, likte også best ringfingeren. xD Haha.
    Ooog kan nok bli en kul tegning. ;)
    Ja, du kler mørkt hår best.

    SvarSlett
  2. Neglene ble skikkelig stilig. Man får faktisk mer inspirasjon om natta enn om dagen, merkelig nok. x)

    SvarSlett