15. apr. 2021

Whosits & whatsits

I dag fikk jeg en pakke i posten med noe innhold som jeg hadde lyst til å vise. Overdelen har jeg sett på og egentlig hatt lyst til å bestille i rundt 2 år, og nå når jeg tok meg råd så har jeg ventet på den i over èn måned, så det var stas.. Buksa var nylansert da jeg endelig tok meg råd til å handle, så da tok jeg den i samme slengen. 

Så fikk jeg en pakke for et par dager siden med noe sminke jeg bestilte, i og med at de hadde påskesalg på Blivakker. 





Digger dette havfrue- settet!



Og det jeg handlet av sminke er:

• REVOLUTION Conceal & Define Infinite Fixing Spray
• MILANI Conceal + Perfect Foundation
• CATRICE Prime and Fine Poreless Blur Primer
• NYX Honey Dew Me Up Primer
• NYX Proof It! Waterproof Eyeshadow Primer


Hittils har jeg bare testet sprayen og bare såvidt Dew me up- primeren. Sistnevnte har gullflak i seg som skal få huden til å glinse, men har bare testet den på kinnben. 
Vet ikke hvordan resten fungerer enda, vet ikke engang om tonen på foundationen passer meg.. 
Men - det blir spennende å prøve. 




2 kommentarer:

  1. Stilig både buksa og genseren ^^
    Like aller best buksa, ka slags størrelse va det du tok? Kordan va den i størrelsen? siden æ vurdere å bestille sjøl :p

    Spennende med ny sminke og ^^
    Faktisk lenge siden æ kjøpte sminke no xD bortsett fra noen faste ting æ bruke til hverdags :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Tok S i buksa og M i genseren. Genseren hadde nok passet i S og, men da hadde den nok vi lært snauere så tror M var et bra valg. Og når det gjelder buksa så var det god plass i den, hadde sikkert pasdet i XS og, men da hadde den sittet strammere, så tror S var et bra vaøg der og for meg :)

      Ja, lenge siden jeg og har kjøpt sminke før jeg kjøpte dette. Fikk bare et innfall når jeg fikk mail om påskesalg.. haha x)

      Slett