4. apr. 2021

Påskepynt

Bare noen raske bilder av påskedekoren min i år! 

















5 kommentarer:

  1. Mye fin pynt ^^
    Det rosa egget på bilde 4-6 har jo æ og, like det godt :D
    Har ikke så mye påskepynt sjøl xD har lite både julepynt og påskepynt, men tror ikke æ orke å kjøpe så mye av det før vi kjøpe ny leilighet. Alt føles så midlertidig her i leiligheta vi bor i no :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen vits i kjøpe masse greier som ikke passer inn i neste leilighet :D
      Mye fin påskepynt, Lynn! Du er flink og effektiv med hekling.

      Slett
    2. Men ja, Viveka, vi kjøpte vel de rosa eggene samtidig ^^ Mamma spurte meg hvor jeg hadde kjøpt det, men jeg husker ikke om det kanskje var Nille? Men jeg sa til henne at det er mange år siden da, så det er vel ikke i sortimentet lenger.
      Ja, skjønner hva du mener. Jeg følte det sånn før, når vi flytta hvert eneste år før vi kjøpte hus xD

      Slett
  2. E ganske sikker på at vi kjøpte de på Nille ja :p
    Men går jo an å legge ut annonse på finn og Facebook og spørre om noen har et de vil selge, så kan du evt kjøpe det til ho og overraske ho ^^
    Med mindre ho les ting her og finn det ut da xD

    SvarSlett