2. apr. 2021

Påskehekling

Har blitt en del påskeforberedelser i form av blant annet hekling, samt andre ting. Velger å legge ut ting jeg har heklet nå i første omgang, så kommer andre ting senere ;)




5 søte påskeharer. Duken de er avbildet på lagde jeg i fjor. 


Så har jeg laget denne egg- duken i år. 


Og en liten brikke med blomster som jeg hadde en intensjon om at skulle bli påskete, men jeg føler fargene ikke stemte helt til syvende og sist. 


Og til slutt noen stjerneduker i oransje og gult. 






Påskeharene pakket jeg inn sammen med duker og noe godteri som en koselig påskegave til noen naboer, samt en som ble sendt til Elisabet og Bjørn. 
Disse påskegavene gikk jeg og mamma sammen om, så hun har heklet de grønne dukene som ligger i to av posene. Den store gule stjerneduken som jeg lagde gikk til Elisabet. 

3 kommentarer:

  1. Nommen, så søte de påskeharan va ^^ Kunne også tenkt mæ en sånn :D
    Fine duka også :)
    Likte godt den brikken som skulle bli påskete, fine farga ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenkte meg du ville like påskeharene. Skal huske på at du vil ha sånn ^^
      Ok, men hvis du liker den brikka så kan du godt få den om du vil? :)

      Slett
  2. Jaa gjerne det, tusen takk :D <3

    SvarSlett